Saturday 27 April 2013

Dear NON-KPOPPERS,

Assalamualaikum,

Annyeong readers,
Maaflah dah lama tak update, mianhaeyo (maaf) :(, Kenapa ramai orang yang tak suka KPOP? even artis kita sendiri pon ada yang bash KPOP. Hari ni aku rasa panas hati je terhadap sesetengah orang yang pandang serong dengan KPOP (Sabar jelah). Tak suka tak payahlah dok kutuk2 berbagai, kata KPOP ni GAY, buat PLASTIC SURGERY, NYANYI MIMINGlah -.-. 
Cuba ko (HATERS) explain ni..


Explain skit aku nk tengok..

Cube korang nyanyi sambil menari test tengok tercungap-cungap ke tak?. Buat research dulu, jangan main nak kutuk je. Bukan niat aku nak menangkan die orang je, but dah dieorg pandai memikat hati peminat termasuk aku nak buat cam mane. Contohnya cam variety show Running Man, korang tengok juga walaupun benci KPOP (jangan tipu)


You see HATERS, siap buat hashtag lagi -.-


And this we KPOPPERS.


Aku banyak juga baca komen-komen yang NON-KPOPPERS komen dan banyak juga yang kene balas dengan KPOPPERS-KPOPPERS. Tapi Ada satu komen ni menarik perhatian aku.


Memang betul tu, setuju sangat Kak Nanana :D
So korang semua ada akal kan dan boleh berfikir, kenapa bila KPOP je nak bash teruk-teruk, Kenapa artis luar negara yang lain tu korang tak bash tak kutuk itu ini?. Kami tak pernah kutuk pon apa yang korang (I mean NON-KPOPPERS) minat. So terpulang apa yang korang nak minat dan kami KPOPPERS tak kisah pon. 

Anda salah seorang yang BENCI KPOP dan nak BASH KPOP?


Yes Go on !
                                       
Do I Look like i care ?

I don't care !
And HATERS please go to the left -.-


Nah rasakan penangan GD! Amik ko :D



Dan ini kata-kata terakhir aku untuk NON-KPOPPERS :D
                                 
Ingat tu :D
Sebelum aku akhiri entry aku ni, terlebih dahulu aku memohon maaf kalau ada yang terasa ke dengan entry aku kali ni.. mianhae (minta maaf), harap korang faham apa yang aku ingin luahkan kepada korang. Sekian, Assalamualaikum and annyeong :D



4 comments:

Anonymous said...

betul tu :D

Anonymous said...

SAYA SOKONG 100%! :D

Wawapplehijau said...

Sya suka post awak yg nie,sbb memang 100% betol apa yg dipost ...

Anonymous said...

DAEBAK!!! >_< some non kpoppers/haters kurang ajar!! nak discount 90% populariti kot

Get widget here